Filmy pocałunek, kobieta protagonistka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje pocałunek, kobieta protagonistka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Biedne istoty

6,6
8,4
Opowieść o ewolucji Belli Baxter, młodej kobiety przywróconej do życia przez genialnego i niekonwencjonalnego naukowca, doktora Godwina Baxtera. Pod opieką Baxtera Bella jest chętna do nauki. Jednak głodna przygód, których jej brakuje, Bella ucieka z Duncanem Wedderburnem, przebiegłym i rozpustnym prawnikiem, w burzliwą podróż przez kontynenty. Wolna od uprzedzeń swoich czasów, Bella staje się niezłomna w swoim celu, jakim jest opowiadanie się za równością i wyzwoleniem.
Kiedy ścieżki Blanche (Virginie Efira) krzyżują się z Gregoire'em (Melvil Poupaud) myśli, że spotyka tego, którego szuka. Więzi, które ich łączą, szybko się splatają, a ich historia budowana jest na gniewie. Para się przeprowadza, Blanche oddala się od rodziny, siostry bliźniaczki, otwiera się na nowe życie. Ale wkrótce zostaje uwikłana w toksyczny związek z zaborczym i niebezpiecznym mężczyzną.

Zaproszenie

6,3
5,7
Po śmierci matki , Evie (Nathalie Emmanuel) robi test DNA... i odkrywa zaginioną kuzynkę, o której istnieniu nie miała pojęcia. Zaproszona przez nowo poznaną rodzinę na wystawne wesele na angielskiej wsi, jest oczarowana przez seksownego arystokratę. Jednak wkrótce zostaje wciągnięta w koszmar przetrwania, gdy odkrywa pokręcone sekrety historii swojej rodziny i niepokojące intencje .


Opowieść o dwóch samotnych matkach, które rodzą swoje dzieci tego samego dnia.
Iris (Laure Calamy) żyje ze wspaniałym mężem, dwiema uroczymi córkami i świetnie prosperującą praktyką dentystyczną. Jednak nagle zdaje sobie sprawę, że minęło dużo czasu, odkąd miała intymność. Potem poważnie rozważa wzięcie kochanka. Rejestrując się w zwykłej aplikacji randkowej, Iris nieświadomie otwiera puszkę Pandory. Zalotnicy przybywają… jakby padał deszcz!
Sandra (Léa Seydoux), młoda samotna matka, regularnie odwiedza swojego chorego ojca. Razem z rodziną walczy, by zapewnić mu odpowiednią opiekę. W tym samym czasie ponownie nawiązuje kontakt z Clémentem (Melvil Poupaud), dawno nie widzianym przyjacielem. Choć mężczyzna nie jest wolny, zaczynają namiętny romans...
Élise Gautier (Marion Barbeau) to utalentowana 26-letnia tancerka baletowa. Po poważnym upadku podczas pokazu dowiaduje się, że może już nigdy nie być w stanie ponownie praktykować swojej sztuki. Po strasznym szoku próbuje się odbudować. Dokonała kilku spotkań, między Paryżem a Bretanią, zwłaszcza z członkami trupy tańca współczesnego.
Bukareszt, 1972. Ana ma 17 lat i marzy o miłości i wolności. Pewnego wieczoru, bawiąc się z przyjaciółmi, postanawiają wysłać list do Metronom, programu muzycznego, który Radio Wolna Europa nadaje potajemnie w Rumunii. Właśnie wtedy przybywa Securitate, tajna policja Ceausescu
Młoda Finka jedzie pociągiem do Moskwy, aby udać się do stanowiska archeologicznego na Morzu Arktycznym. Jest zmuszona dzielić swój przedział z nieznajomym. To wspólne zamieszkiwanie i nieprawdopodobne spotkanie będą stopniowo sprowadzać te dwie istoty, które są sobie w opozycji.
Pierwsza część monumentalnego dzieła Ilji Chrżanowskiego jest wprowadzeniem w skonstruowany z niebywałym rozmachem świat DAU. Wstrząsająca, transowa, chwytająca bohaterów i widzów w pułapki długich ujęć Natasza opowiada o samotnej kierowniczce kantyny w zamkniętym mieście-instytucie. Rzecz rozgrywa się w przeciągu kilku dni w 1952 roku, a Chrżanowski czyni nas świadkami dramatycznego uwikłania tytułowej bohaterki. Kamera (kręcono na taśmie 35 mm!) jest jak szpicel niespuszczający oka z Nataszy, kiedy ta wydaje obiady, flirtuje, prowadzi pijackie rozmowy, uprawia seks czy też pijana szarpie się z młodą pomocnicą. Nieświadoma, że jej banalne marzenia o miłości i drobne oszustwa w pracy stanowią pożywkę dla bezwzględnej totalitarnej władzy. DAU odsłania skrupulatnie jej mechanizmy. Na potrzeby filmu na terenie nieczynnego kompleksu wodnego w Charkowie zostało wybudowane miasto-instytut, w którym twórcy zamknęli na wiele miesięcy ochotników: naturszczyków i aktorów. Całość zaś rozrosła się w radykalny, kontrowersyjny eksperyment z pogranicza kina, sztuk wizualnych, psychodramy i nauk społecznych.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…